Sprek medlemsfordel!

Ny og sprek samarbeidsavtale med treningssenteret Iformnå. Nå gir medlemskapet i klubben enda mer verdi for deg!

Avtalen med treningssenteret er kommet i stand gjennom klubbsamarbeidet mellom KFK og CFK .

Som medlem får du følgende rabatter:

• Informnå BASIC kr. 250 (spar kr. 49 pr mnd, totalt kr. kr. 588)
  • Informnå TOTAL student kr. 300 pr mnd (spar kr. 49 pr mnd, totalt kr. 588)
  • Informnå TOTAL medlemskap øvrige voksne kr. 399 pr mnd (spar kr. 79 pr mnd, totalt kr. 948)

Avtalen gjelder for alle klubbens medlemmer som er 15 år og eldre.

For å  få rabatten må man ha et gyldig medlemskap i klubben. Gi beskjed til treningssenteret og deretter godkjennes fordelen ved avstemming mot medlemsregisteret i den tilhørende klubben.
Etter sesongen 2019 har vi planer og ambisjoner om organiserte gruppetimer (styrke, fysikk og utholdenhet) som er klubbstyrt. Mer informasjon kommer etter sesongslutt.

Medlemskapet i KFK koster kroner 300. Send en e-post til kfk@kristiansundfk.no om du eller noen i familien ønsker medlemskap.