KFK har bursdag

I dag, 7. juni, har KFK bursdag. Den 110. sådan! En fotballklubb med en historie full av opp og nedturer sportslig sett, fra øverste divisjon til godt ned i kretsserien. Det er kanskje ikke dette som sitter igjen hos mange av de som har vært medlemmer gjennom årene. Tilbakemeldingene vi får er at det er aktiviteten rundt lagene, både som aktiv og i støtteapparat, som gir en ekstra dimensjon i hverdagen og som bygger vennskap og tilhørighet som varer. Det å bygge opp om hverandre, vise raushet og dra lasset sammen skaper bånd i den tiden vi er i. De siste årene illustrerer godt hvor fort ting kan endre seg, med pandemi og uro i Europa. Fra full fotballaktivitivet til null aktivitet over natta i mars 2020 har gitt senvrikninger som vi ennå ikke har sett de fulle konskvensene av. Det merkes på humør, økonomi og fremdrift. Nå trenger vi å brette opp ermene og ta i et tak, for spillerne og anlegget vårt. Tusent takk til deg som bidrar i driften av klubben!

Gratulerer med dagen!