Fantastisk dugnadsvilje!

Det ble gjennomført et godt stykke arbeide på anlegget vårt i dag. Mange brukte en stor del av sin fridag til å utbedre og vedlikeholde anlegget.
- Det er til å bli rørt av og vi i styret setter svært stor pris innsatsen til alle som deltok i dag, sier klubbens styreleder Erik Pettersen.

I dag ble garderober vasket, ugress luket, "rot og skrot" ryddet  og kastet. Banedekket på KFK banen fikk en etterlengtet rens og granulat etter vinterens brøyting ble behandlet og lagt på plass igjen. - Det var på tide at vi fikk gjort dette, sier anleggskomitéleder Steinar Olsen. Det var god service å få for de som deltok på dugaden også. Rikelig med vafler, kaffe og brus ble servert. Ingen nød for noen av de fremmøtte. G14 laget  (2005-årgangen) gjorde en innsats før de gjennomførte trening på stadion. Slik skal det være!
Det var spesielt gledelig å se at det var flere foresatte fra samarbeidsklubben CFK som stilte til dugnad. Dette viser at samarbeidet også har effekt for mer enn det som skjer rundt det sportslige i initiativet "Kristiansund Fotball".

Styret i KFK ønsker å takke hver og en som stilte til dugnaden i dag! Tusen hjertelig takk!