Årets KFK'er 2021 Svein Erik Gregersen

Årsmøte og Årets KFK'er

Årsmøtet ble avholdt i KFK-lokalet mandag 28.3.22. 15 medlemmer var tilstede og de formelle årsmøtesakene ble behandlet i i løpet av de drøye to timene møtet varte.  En stor glede var det å kunne hedre Svein Erik Gregersen med utnevnelsen "Årets KFK'er"!

Svein Erik Gregersen, kanskje bedre kjent som "Grego" for de aller fleste, har vært aktiv som spiller i klubben gjennom flere år. Etter å ha lagt skoene på hylla har han bidratt rundt A-laget med stor entusiasme og glød.

"Materialforvalter for a-laget, dommer for barn og ungdommer, humørspreder, hjelpsom, snill, omtenksom og med et fotballhjerte av gull" er ordene som beskriver Grego.

Erik Rolfsen ledet årsmøtet og det ble litt å holde styr på med engasjerte deltakere, mens Terje Bach sørget for å skrive årsmøteprotokoll.